کد خبر: 1223010
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تنهاگ به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است
رقبای سنتی لیگ انگلیس دوباره به هم رسیدند و این‌بار نیز تساوی آن‌ها حریفان را خوشحال می‌کند. در ادامه دیدار‌های هفته سی‌ودوم لیگ جزیره عصر امروز (۱۸:۰۰) منچستریونایتد رودرروی لیورپول قرار می‌گیرد. حمایت پرشور هواداران در اولدترافورد، تنهاگ را به شکست دوباره بندرنشینان امیدوار کرده است.
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: رقبای سنتی لیگ انگلیس دوباره به هم رسیدند و این‌بار نیز تساوی آن‌ها حریفان را خوشحال می‌کند. در ادامه دیدار‌های هفته سی‌ودوم لیگ جزیره عصر امروز (۱۸:۰۰) منچستریونایتد رودرروی لیورپول قرار می‌گیرد. حمایت پرشور هواداران در اولدترافورد، تنهاگ را به شکست دوباره بندرنشینان امیدوار کرده است. 
شیاطین سرخ با نتایج ناامیدکننده اخیر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شده‌اند. منچستری‌ها انتظار داشتند تیم‌شان حداقل به سهمیه برسد، ولی با باخت به چلسی و توقف برابر برنتفورد، فاصله امتیازی‌اش با لیورپول صدرنشین به ۲۲ امتیاز افزایش یافت و کارش برای گرفتن جایگاه استون‌ویلا و تاتنهام بسیار سخت شد. فراز و نشیب‌های یونایتد همچنان ادامه دارد و درحالی‌که انتقاد‌ها از سرمربی تیم دوباره افزایش یافت، تنهاگ هنوز حاضر نیست نیمکت منچستر را ترک کند. چند هفته پیش همین تیم توانست لیورپول را از جام‌حذفی حذف کند و دیدار رفت‌شان نیز بدون گل تمام شده است. 
تنها امید سرمربی منچستریونایتد برای عبور دوباره تیمش از لیورپول حمایت جدی هواداران است: «جوی که هواداران ما در بازی قبل ایجاد کردند باور نکردنی بود و اگر دوباره بتوانیم همان سطح شور و اشتیاق را در اطراف اولدترافورد ایجاد کنیم، می‌توان تصور کرد چه تأثیر مثبتی بر بازیکنان می‌گذارد. بخشی از وظیفه‌ام این است که به هر هوادار خوش‌شانسی که در ورزشگاه حضور دارد، یادآوری کنم باید از بازی به شیوه‌ای مناسب لذت برد و بهانه‌ای برای توهین به هواداران رقیب نیست. این یکی از رقابت‌های واقعاً بزرگ در فوتبال دنیاست و چه دو باشگاه در اولدترافورد ملاقات کنند و چه در آنفیلد، همه هواداران باید به‌طور کامل روی حمایت از تیم خود تمرکز کنند. من و یورگن هم اعتماد داریم می‌توانیم روی این اتفاق در بازی یک‌شنبه حساب کنیم.»
گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان چالش سختی است که تنهاگ و شاگردانش برای رسیدن به آن در تلاشند: «در بازی‌های پیش‌رو باید قدر تک‌تک امتیازات را بدانیم. اخیراً ما پنج امتیاز در وقت‌های اضافه از دست دادیم و این بسیار برای ما گران تمام شده است. در این مقطع امتیازات بسیار گرانبها هستند، ولی ما خوب کار نکرده‌ایم. در تیم همه این را می‌دانند. حالا ما امتیازات زیادی عقب هستیم، بنابراین کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم داشت، اما ما به مبارزه ادامه خواهیم داد. مطمئن هستم خواهید دید تیم ما شخصیت بالایی دارد. ما تیمی قدرتمند داریم. شخصاً باید بازی و تیم را مدیریت کنم. ما می‌بینیم که این تیم کیفیت لازم را دارد. چندین بازیکن بزرگ داریم. می‌توانیم با بهترین‌ها رقابت کنیم و بهترین تیم‌های لیگ برتر را شکست دهیم. وقتی این کار را در لیگ برتر انجام دهید، می‌توانید آن را در سراسر اروپا نیز انجام دهید. اکنون باید یاد بگیریم که چگونه بازی‌ها را ببریم. بازی با چلسی درس خوبی بود و همه باید درس بگیرند که چطور می‌توان در یک لحظه بازی برده را با باخت عوض کرد.»
 
صدرنشین همچنان به فکر حفظ جایگاهش است. لیورپول جام‌حذفی را از دست داده و با حفظ فاصله با آرسنال و سیتی برای قهرمانی لیگ می‌جنگد. یورگن کلوپ با اینکه آخرین فصل حضورش در این تیم را می‌گذراند، ولی از شاگردانش خواسته بهترین خود برای قهرمانی را نشان دهند: «باید برای کسب قهرمانی بهترین نسخه خودمان را نشان دهیم. در این رقابت هستیم و این عالی است. حالا باید به مبارزه ادامه دهیم. واضح است که بازی بزرگی در پیش داریم مثل بقیه بازی‌ها. یکی گفت که ما بهترین برنامه بازی‌ها را تا انتهای فصل داریم. نگاه کردم و نمی‌دانم چگونه می‌شود چنین چیزی را گفت. شاید من بیش از اندازه منفی‌نگر باشم، اما این برنامه واقعاً سخت است و ما با حریفان خوبی بازی داریم. ما آماده‌ایم و می‌خواهیم تا آخرین لحظه به مبارزه کردن ادامه دهیم و ببینیم که به چه دستاوردی خواهیم رسید.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار